کنسول بازی

چرا کنسول‌های دستی دارن زیاد می‌شن؟

برگشت کنسول‌های گیمینگ دستی در زمانی اتفاق می‌افتد که صنعت به سمت عصر سخت‌افزاری جدیدی می‌رود. دورانی که از داشتن یک محصول برتر نسبت به دیگری، به سمت دورانی می‌رود که تجربه و انتخاب ارزشمند‌تر است. همراه باشید تا به بررسی وضعیت کنسول‌های دستی بپردازیم.

 

Steam Deck، کنسول دستی Valve

همچنین شرکت‌های دیگر مانند ولو (Valve)، ریزر (Razer)، لاجیتک (Logitech) و برند‌های دیگر، کنسول‌های دستی خود را در ماه‌های اخیر به دلیل تغییر روند بازار معرفی کرده‌اند.

در دوران اوج همه‌گیری کرونا، شرکت ولو (Valve) که به دلیل فروشگاه برنامه آنلاین، استیم (Steam) و خالق یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین عناوین ورزش‌های الکترونیکی کانتر استرایک (Counter-Strike) شناخته می‌شود. این شرکت با ساخت استیم دک (Steam Deck) گامی برای ورود به بازار کنسول‌های دستی برداشت.

یک کنسول دستی که می‌تواند تمام بازی‌های شما را که در لایبری (Library) استیم شما وجود دارد، هر کجا که می‌روید همراهتان بیاورد. کنسولی که استفاده از آن بسیار ساده است و می‌تواند بسیاری از بازی‌های بزرگ را اجراء کند. قیمت این دستگاه از ۳۹۹ دلار (حدود ۲۰ میلیون تومان در این تاریخ) شروع می‌شود. به این نکته توجه کنید که ۱۴,۰۰۰ بازی بر روی استیم دک قابل تجربه هستند.

 

تصویری از کنسول دستی Steam Deck

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *