playstation 5, کنسول بازی

آپدیت جدید نرم افزار سیستم پخش از راه دور پورتال پلی استیشن منتشر شد

هنگامی که پخش کننده از راه دور PlayStation Portal را توسط سونی توسعه داده شد، هدف این بود که تجربه های بازی با کنسول را با کیفیت بالا به کف دستان شما بیاورید، حتی زمانی که جلوی تلویزیون نیستید. سونی همچنان به توسعه تجربه در PS Portal ادامه می‌دهید و آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار سیستم برای اولین دستگاه پخش از راه دور اختصاصی را با افزودن چند پیشرفت کاربری جدید عرضه کرده است.

پشتیبانی از صفحه ورود به سیستم برای انتخاب شبکه های Wi-Fi عمومی
در حالی که سونی توصیه می کند از PS Portal در خانه خود استفاده کنید زیرا کیفیت Wi-Fi را کنترل می کنید، می توان از آن در خارج از خانه در مکان هایی که اتصال Wi-Fi سریع و پایدار در دسترس است نیز استفاده کرد – و ما بسیاری از بازیکنان را دیده‌ام که از این مزیت استفاده می‌کنند.

با این به‌روزرسانی جدید، PS Portal به طیف وسیعی از شبکه‌های Wi-Fi عمومی* متصل می‌شود که ممکن است به مراحل تأیید اعتبار اضافی فراتر از وارد کردن رمز عبور شبکه نیاز داشته باشند. این شامل شبکه‌های Wi-Fi با صفحه‌های ورود به سیستم است که اغلب در هتل‌ها، کافه‌ها و فرودگاه‌ها یافت می‌شوند.

برای اتصال به این شبکه‌های Wi-Fi عمومی، PS Portal یک کد QR را برای شما نمایش می‌دهد تا با گوشی هوشمند یا تبلت خود اسکن کنید. پس از اسکن، می توانید از مرورگر وب دستگاه تلفن همراه خود برای تکمیل مراحل اعتبار سنجی اضافی از طرف پورتال PS خود استفاده کنید. به عنوان یادآوری، PS Portal به اتصال Wi-Fi با حداقل 5 مگابیت بر ثانیه نیاز دارد و برای تجربه بازی بهتر، اتصال با سرعت بالا حداقل 15 مگابیت در ثانیه توصیه می شود.

بازخورد بصری جدید برای مناطق پد لمسی
تاچ پد (touchpad) شبیه‌سازی شده روی صفحه نمایش پر جنب و جوش 8 اینچی PS Portal در حال به‌روزرسانی است. سونی بازخورد بصری جدیدی را به نواحی صفحه لمسی اضافه کرده است. جلوه های جدید هنگام استفاده از نواحی پد لمسی در حین پخش از راه دور نمایش داده می شوند.

نمایش میزان باتری به درصد
اکنون این گزینه را دارید که درصد سطح باتری باقیمانده را در نوار وضعیت در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود نمایش دهید. برای استفاده از این ویژگی، منوی سریع را باز کنید، به [Settings] > [System] > [Battery] بروید و سپس [Show Battery Percentage] را روشن کنید.

از زمان راه‌اندازی اولیه PS Portal در نوامبر گذشته، شرکت سونی غرق واکنش‌های مشتاقانه و روش‌های مختلفی هست که جامعه ما از بازی در PS Portal لذت می‌برد. در حالی که Remote Play برای PlayStation از نسل پلی استیشن 3 در دسترس بوده است، سونی این فناوری را با PS Portal ساخته تا با ادغام ویژگی های کلیدی کنترلر بی سیم DualSense با صفحه نمایش LCD 8 اینچی پر جنب و جوش، تجربه بازی از راه دور را به سطح دیگری ارتقا دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *