گوشی موبایل آیفون

بررسی عملکرد بلند مدت iPhone 15 Pro Max اپل

گوشی iPhone 15 Pro Max در 21 شهریور 1402 (12 سپتامبر 2023) معرفی شد؛ پرچمداری که مدت ها بازار رو در انتظار نگه داشته بود و با تغییرات قابل توجهی نسبت به آیفون 14 پرو مکس مثل فریم تیتانیومی، تغییر درگاه شارژ از لایتنینگ به USB-Type C، افزایش میزان رم و پردازنده بهتر عرضه شد. حالا با گذشت نزدیک به 9 ماه از تاریخ عرضه این گوشی در بازار، میشه یک نتیجه گیری کلی و تضمین شده از کارایی آیفون 15 پرومکس در طولانی مدت داشته باشیم و ببینیم که این گوشی آیفون با همه دردسرهای رجیستری و نایاب بودنش در بازار، باز هم ارزش خرید داره یا نه؟ در ادامه همراه موبونیوز باشین تا با بررسی عملکرد بلند مدت iPhone 15 Pro Max اپل، ارزش خرید این گوشی پرچمدار رو بررسی کنیم.

 

عملکرد بلند مدت صفحه نمایش و اسپیکر iPhone 15 Pro Max

اپل در بخش های صفحه نمایش و اسپیکرهای آیفون 15 پرومکس، مثل نسل قبل خواسته های کاربر رو در نظر گرفته. صفحه نمایش 120 هرتزی LTPO Super Retina XDR OLED آیفون 15 پرومکس، وضوح 1290 در 2796 پیکسلی و روشنایی 2000 نیتی داره و در بازی کردن و تماشای فیلم، شما رو به خوبی همراهی میکنه. این نمایشگر خوب در کنار اسپیکرهای استریو دوگانه با صدای قدرتمند و شفاف، عملکرد واقعا خوب و قابل قبولی رو در بلند مدت داشتن و انتظاراتتون رو به خوبی برآورده میکنن.

 

بررسی عملکرد بلندمدت دوربین های iPhone 15 Pro Max

یکی از تغییراتی که آیفون 15 پرومکس نسبت به نسل قبل داشته، اضافه شدن چند تا فوکال (فاصله کانونی) به دوربین 48 مگاپیکسلی هست. شما در حالت زوم 1X امکان فوکال 24، 28 و 35 میلیمتری رو دارین که کراپ های متفاوتی رو از سوژه مورد نظر بهتون میده. علاوه بر این تغییر، اپل چیدمان ماژول های دوربین های پشتی رو در آیفون 15 به شکلی قرار داده که دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی زیر دوربین اصلی قرار گرفته و بهتون امکان میده تا ویدیوهایی رو که برای تماشا در هدست ویژن پرو مناسب هستند، راحت تر ضبط کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *