به سایت فروشگاه کلیک (اُپال) خوش آمدید

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی کلیک اُپال به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه کلیک (که از این پس ” فروشگاه” نامیده میشود) و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه قوانین و شرایط این فروشگاه از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است قوانین و شرایط مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می ‏نمایید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف کاربر یا مشتری:

کاربر یا مشتری به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، نسبت به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.

افراد زير ۱۸ سال مجاز به ثبت نام و ثبت سفارش و خرید در فروشگاه نیستند.

دسترسی به وب سایت:

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه از منابع زیر تامین می‌شود:

1- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند.

2- اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.

از این رو فروشگاه هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.

رعایت حریم شخصی افراد:

فروشگاه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فروشگاه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

شرایط و ضوابط استفاده از سایت فروشگاه :

استفاده از سایت فروشگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

۱- خرید کالا از فروشگاه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲- محصولات این سایت براى استفاده شخصی و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی clickopal.main@gmail.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

۳- کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل مراحل سفارش خواهد شد.

۴- فروشگاه‌ هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

۵- ارتباط فروشگاه با کاربران از طریق clickopal.ir برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه ، سایت clickopal.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

۱- فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه درج نموده است.

۲- فروشنده ثبت سفارش کالا و مشخصات ارسال سفارش را به اطلاع خریدار می رساند.

۳- ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

۴- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.

۵- پرداخت وجه کالای خریداری شده فقط از طریق درگاه پرداخت اینترنتی امکان پذیر است و انواع دیگر پرداخت اعم از پرداخت در محل یا کارت به کارت و …. امکان پذیر نمی باشد.

۶- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.

۷- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، مترو و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

۸- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

۹- فروشگاه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است.

۱۰- فروشگاه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند ولی کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه محفوظ است.

ارسال سفارش:

فروشگاه به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت ۱۱ الی ۲۰ روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

ارسال کالا حداکثر تا ۲ روز کاری بعد از تایید سفارش های پردازش شده از طریق پیک (فقط برای شهر تهران ) و یا تیپاکس و پست پیشتاز انجام خواهد شد.

هزینه ارسال:

هزینه ارسال طبق تعرفه شرکت مربوطه محاسبه و اعلام میشود.

گارانتی محصولات:

مدت گارانتي و نام شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر كالا ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتي براي آن كالا وجود ندارد.

شرایط برگشت کالا:

هرگونه نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت ۴۸ ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن ۲۶۳۵۹۶۲۴-۰۲۱ و يا ايميل info@clickopal.ir به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از ۴۸ ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط شركت ارائه كننده گارانتي پيگيري ميگردد.)

خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

۱- کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.

۲- کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت ۲۴ ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن ۲۶۳۵۹۶۲۴-۰۲۱ یا ايميل info@clickopal.ir به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از ۲۴ ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.