رویه ارسال کالا

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن پردازش،بسته بندی و ارسال میگردد.

رویه ارسال سفارش در فروشگاه کلیک اپال

قصد داریم در این مطلب شما را با رویه ارسال سفارش در فروشگاه اینترنتی کلیک اپال آشنا نماییم:

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن پردازش،بسته بندی و ارسال میگردد.

نکته: زمان پردازش، زمان مورد نیاز برای آماده سازی کالای خریداری شده، توسط تیم اجرایی فروشگاه (تاییدیه مالی، صدور فاکتور، صدور برگ خروج از انبار، بسته بندی مناسب، آماده سازی جهت ارسال) می باشد که با زمان تحویل کالا به مشتری متفاوت است.

زمان تحویل سفارش به مشتری بر اساس شهر مقصد، روش ارسال و نوع شرکت ارسال کننده متفاوت می باشد.

فروشگاه کلیک اپال برای ارسال کالا در شهر تهران کالا از پیک های موتوری (اسنپ یا تپسی) و برای شهرستان ها از تیپاکس و پست پیشتاز به همراه بیمه نامه باربری استفاده می نماید.

نکته: در زمان های ویژه همانند روز های نزدیک به اعیاد، روزهای تعطیل، روزهای بارانی یا برفی، ماه های شلوغ مانند اسفند ماه، زمان ارسال کالا بر اساس روش و محل دریافت متفاوت خواهد بود و ممکن است ارسال ها با تاخیر صورت پذیرد.

۱. Order the Product and Specify the Delivery Method

۲. You Will Receive an Order Confirmation Message

۳. Wait for Your Order to Arrive

۴. Pick up Your Order at The Checkout Area

روش های ارسال کالا

در فروشگاه کلیک اپال کالا های خریداری شده توسط کاربران به روش های زیر ارسال می گردد.

روش ارسال پیک موتوری:

این روش مخصوص مناطق ۲۲گانه استان تهران بوده و کالا توسط پیک های موتوری (اسنپ یا تپسی با بیمه نامه) در همان روز سفارش، پس از هماهنگی با مشتری محترم ارسال می گردد.

روش ارسال شرکت های حمل و نقل خصوصی بین شهری از جمله تیپاکس:

این روش شامل سراسر ایران می باشد و کالای خریداری شده توسط شرکت تیپاکس ارسال می گردد. هزینه ارسال سفارشات طبق تعرفه شرکت تیپاکس(پس کرایه) می باشد. بسته به دسته وزنی کالا، حجم و ابعاد کالا و مسافت ارسال کالا از مبدا به مقصد متفاوت است. در زمانی که سفارش شما توسط شرکت تیپاکس دریافت گردید، پیامکی از طرف این شرکت برای تحویل گیرنده کالا ارسال می شود که شامل هزینه ارسال، کد رهگیری ارسال و نام و شماره تماس تحویل گیرنده می باشد که مشتری می تواند از طریق ورود به سامانه پیگیری مرسوله تیپاکس به آدرس تیپاکس و با وارد کردن کد رهگیری که در پیامک ارسال شده از وضعیت ارسال کالای خود مطلع گردد.

لازم به ذکر است با توجه به ارائه بیمه و جبران خسارت احتمالی از طرف شرکت تیپاکس، الویت اول ارسال از طریق تیپاکس می باشد.

روش ارسال پست پیشتاز:

این روش شامل سراسر ایران می باشد و کالای خریداری شده توسط شرکت پست ارسال می گردد. هزینه ارسال سفارشات طبق تعرفه شرکت پست (که در سایت این شرکت قابل مشاهده می باشد) بسته به دسته وزنی کالا، حجم و ابعاد کالا و مسافت ارسال کالا از مبدا به مقصد متفاوت است. در زمانی که سفارش شما توسط شرکت پست دریافت گردید، پیامکی از طرف این شرکت برای تحویل گیرنده کالا ارسال می شود که شامل هزینه ارسال، کد رهگیری ارسال و نام و شماره تماس تحویل گیرنده می باشد که مشتری می تواند از طریق ورود به سامانه پیگیری مرسوله پست به آدرس https://tracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری که در پیامک ارسال شده از وضعیت ارسال کالای خود مطلع گردد. لازم به ذکر است با توجه به ارائه بیمه و جبران خسارت احتمالی از طرف شرکت تیپاکس، الویت اول ارسال از طریق تیپاکس می باشد.