رویه ارسال سفارش در فروشگاه کلیک اپال

قصد داریم در این مطلب شما را با رویه ارسال سفارش در فروشگاه اینترنتی کلیک اپال آشنا نماییم

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن پردازش،بسته بندی و ارسال میگردد

نکته: زمان پردازش، زمان مورد نیاز برای آماده سازی کالای خریداری شده، توسط تیم اجرایی فروشگاه (تاییدیه مالی، صدور فاکتور، صدور برگ خروج از انبار، بسته بندی مناسب، آماده سازی جهت ارسال) می باشد که با زمان تحویل کالا به مشتری متفاوت است.

زمان تحویل سفارش به مشتری بر اساس شهر مقصد، روش ارسال و نوع شرکت ارسال کننده متفاوت می باشد.

فروشگاه کلیک اپال برای ارسال کالا در شهر تهران کالا از پیک های موتوری (اسنپ یا تپسی) و برای شهرستان ها از تیپاکس و پست پیشتاز به همراه بیمه نامه باربری استفاده می نماید.

نکته: در زمان های ویژه همانند روز های نزدیک به اعیاد، روزهای تعطیل، روزهای بارانی یا برفی، ماه های شلوغ مانند اسفند ماه، زمان ارسال کالا بر اساس روش و محل دریافت متفاوت خواهد بود و ممکن است ارسال ها با تاخیر صورت پذیرد.

روش های ارسال کالا

در فروشگاه کلیک اپال کالا های خریداری شده توسط کاربران به روش های زیر ارسال می گردد.

روش ارسال پیک موتوری:

این روش مخصوص مناطق 22گانه استان تهران بوده و کالا توسط پیک های موتوری (اسنپ یا تپسی) با بیمه نامه ارسال می گردد.

روش ارسال تیپاکس:

این روش شامل سراسر ایران می باشد و کالای خریداری شده توسط شرکت تیپاکس ارسال می گردد. هزینه ارسال سفارشات طبق تعرفه شرکت تیپاکس(پس کرایه) می باشد. بسته به دسته وزنی کالا، حجم و ابعاد کالا و مسافت ارسال کالا از مبدا به مقصد متفاوت است. در زمانی که سفارش شما توسط شرکت تیپاکس دریافت گردید، پیامکی از طرف این شرکت برای تحویل گیرنده کالا ارسال می شود که شامل هزینه ارسال، کد رهگیری ارسال و نام و شماره تماس تحویل گیرنده می باشد که مشتری می تواند از طریق ورود به سامانه پیگیری مرسوله تیپاکس به آدرس تیپاکس و با وارد کردن کد رهگیری که در پیامک ارسال شده از وضعیت ارسال کالای خود مطلع گردد.

روش ارسال پست پیشتاز:

این روش شامل سراسر ایران می باشد و کالای خریداری شده توسط شرکت پست ارسال می گردد. هزینه ارسال سفارشات طبق تعرفه شرکت پست (که در سایت این شرکت قابل مشاهده می باشد) بسته به دسته وزنی کالا، حجم و ابعاد کالا و مسافت ارسال کالا از مبدا به مقصد متفاوت است. در زمانی که سفارش شما توسط شرکت پست دریافت گردید، پیامکی از طرف این شرکت برای تحویل گیرنده کالا ارسال می شود که شامل هزینه ارسال، کد رهگیری ارسال و نام و شماره تماس تحویل گیرنده می باشد که مشتری می تواند از طریق ورود به سامانه پیگیری مرسوله پست به آدرس https://tracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری که در پیامک ارسال شده از وضعیت ارسال کالای خود مطلع گردد.